Průzkum

STEM/MARK: V Česku se o esport zajímá 21 % populace
Téměř 40 % Čechů dokáže definovat, co znamená esport. Navíc 21 % populace se o něj aktivně zajímá – esportové zápasy hraje či sleduje.
G2A: Polovinu hráčské komunity tvoří ženy
Celkem 52 % hráčů a 61 % hráček si myslí, že hraní počítačových her není jen pro kluky. Za rozhodně mužský sport vnímá gaming 13 % z nich[1]. Rovná polovina hráčské komunity jsou přitom ženy. Zábava v digitálním světě je dnes dostupná téměř každému – stoupá třeba i počet těch, kteří se hrám věnují po třicítce. Rozdíly mezi pohlavími nejsou patrné ani v přístupu...
Videohry hraje téměř každý druhý Čech. Během pandemie se zdvojnásobil počet hráčů nad 35 let
Ve střední a východní Evropě se považuje tuzemský trh s počítačovými hrami za třetí největší, jeho celková hodnota přesahuje 4,1 mld. Kč[1]. Každý druhý Čech (ve věku mezi 6 až 64 lety) hraje ve svém volném čase hry na počítači nebo jiném zařízení. Počet hráčů ve věku 35-54 let se navíc za poslední čtyři měsíce zdvojnásobil. Data...
Prodeji herních PC a monitorů se vloni dařilo
Ne každý kvůli globální pandemii COVID-19 tratil. Např. výrobci nejrůznějších gamingových zařízení si určitě nestěžovali. Podle údajů agentury IDC se za rok 2020 v součtu prodalo 55 milionů gamingových počítačů a monitorů, což představuje meziroční nárůst prodeje o téměř 27 %. Šlo o nejlepší naměřené výsledky od začátku průzkumu v roce 2016. Nejsilnějším tržním segmentem zůstaly herní notebooky, které navzdory nedostatku komponent...
Průzkum: Gamingové počítače v regionu EMEA čeká dle IDC úspěšný rok
Při průměrném ročním růstu 6,8 % by měl trh do roku 2023 vystoupat až na 11,1 milionu zařízení.
Rozšířená realita je další úrovní gamingu
Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají. Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“. Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu. Tyto závěry přinesl Ericsson ConsumerLab Report.
IDC: Prodej herních zařízení v dalších letech poroste
Podle prognózy společnosti IDC v letošním roce celosvětový trh s herními počítači, notebooky a monitory meziročně vzroste o 8,2 % na 42,1 milionu zařízení.
Až 37 % her koupených na Steamu nikdo nehraje
Zajímavé zjištění přinesl rozsáhlý průzkum portálu Ars Technica. Součástí průzkumu digitální distribuce na Steamu bylo také zjištění, že až 37 % všech her zakoupených přes platformu Steam zůstane ležet ladem a nikdo je nehraje. Výsledky vycházejí ze sledování 172 milionů účtů SteamCommunity ID více než dva měsíce. Steam je v současné době nejrozšířenější a nejoblíbenější platforma určená pro digitální...
Herní společnosti vydělávají, míra růstu se však zpomalila
Předních 25 veřejných herních společností v prvním pololetí roku 2018 vydělalo dohromady 50 miliard dolarů. Jde o meziroční nárůst ve výši dvanáct procent, přesto jde o nejnižší růst od roku 2014. Výsledky zveřejnila jako součást průzkumu Global Play Market Report analytická společnost Newzoo. V prvním pololetí 2018 dominovala desítka top společností, které v průměru rostly v obratu o 16 procent. První pětice...
Esport udělá do tří let z gamingu obrovský byznys
Podle výhledů Newzoo v roce 2021 dopomůže rozmach esportu celému gamingu. Právě gaming (oblast, kam spadá vše, co souvisí s hraním) má brzy nabobtnat do takových rozměrů, že se stane významnější a výdělečnější oblastí, než jakou vytváří tradiční profesionální sport. Projděte si trendy, které by mohly v průběhu následujících tří let formovat jeden z nejrychleji rostoucích IT segmentů. Všechna hlavní...
Hry představují velký byznys
Počítačové hry představují v globálním ročním objemu plateb prostřednictvím služby PayPal částku 12 miliard dolarů, oproti roku 2017 tak zaznamenaly nárůst o více než 23 %. Ženy v globálním měřítku tvoří 47 % všech online hráčů, v České republice je jich 33 %. Celých 47 % Čechů dává přednost nákupu digitálních verzí her proto, že nemusejí opouštět pohodlí domova, pro 46 % je důvodem k nákupu...
Login
Loading...
Sign Up

New membership are not allowed.

Loading...