Průzkum

Průzkum: Gamingové počítače v regionu EMEA čeká dle IDC úspěšný rok
Při průměrném ročním růstu 6,8 % by měl trh do roku 2023 vystoupat až na 11,1 milionu zařízení.
Rozšířená realita je další úrovní gamingu
Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají. Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“. Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu. Tyto závěry přinesl Ericsson ConsumerLab Report.
IDC: Prodej herních zařízení v dalších letech poroste
Podle prognózy společnosti IDC v letošním roce celosvětový trh s herními počítači, notebooky a monitory meziročně vzroste o 8,2 % na 42,1 milionu zařízení.
Až 37 % her koupených na Steamu nikdo nehraje
Zajímavé zjištění přinesl rozsáhlý průzkum portálu Ars Technica. Součástí průzkumu digitální distribuce na Steamu bylo také zjištění, že až 37 % všech her zakoupených přes platformu Steam zůstane ležet ladem a nikdo je nehraje. Výsledky vycházejí ze sledování 172 milionů účtů SteamCommunity ID více než dva měsíce. Steam je v současné době nejrozšířenější a nejoblíbenější platforma určená pro digitální...
Herní společnosti vydělávají, míra růstu se však zpomalila
Předních 25 veřejných herních společností v prvním pololetí roku 2018 vydělalo dohromady 50 miliard dolarů. Jde o meziroční nárůst ve výši dvanáct procent, přesto jde o nejnižší růst od roku 2014. Výsledky zveřejnila jako součást průzkumu Global Play Market Report analytická společnost Newzoo. V prvním pololetí 2018 dominovala desítka top společností, které v průměru rostly v obratu o 16 procent. První pětice...
Esport udělá do tří let z gamingu obrovský byznys
Podle výhledů Newzoo v roce 2021 dopomůže rozmach esportu celému gamingu. Právě gaming (oblast, kam spadá vše, co souvisí s hraním) má brzy nabobtnat do takových rozměrů, že se stane významnější a výdělečnější oblastí, než jakou vytváří tradiční profesionální sport. Projděte si trendy, které by mohly v průběhu následujících tří let formovat jeden z nejrychleji rostoucích IT segmentů. Všechna hlavní...
Hry představují velký byznys
Počítačové hry představují v globálním ročním objemu plateb prostřednictvím služby PayPal částku 12 miliard dolarů, oproti roku 2017 tak zaznamenaly nárůst o více než 23 %. Ženy v globálním měřítku tvoří 47 % všech online hráčů, v České republice je jich 33 %. Celých 47 % Čechů dává přednost nákupu digitálních verzí her proto, že nemusejí opouštět pohodlí domova, pro 46 % je důvodem k nákupu...
Esport a herní konzole
Profesionální herní scéna se nesoustředí jen na počítačové hraní. Na vzestupu je i profesionální konzolové hraní. O oblibě svědčí také vzrůstající obliba konzolových her mezi diváky nebo hodnota prize poolu v konzolovém esportu, která v dubnu dosáhla 2,5 milionů dolarů, což je dvojnásobek hodnoty výher za celé první čtvrtletí roku 2017. Za první čtyři měsíce roku 2018 dosáhl na...
Fortnite vydělal v dubnu 300 milionů dolarů
O jedné z neoblíbenějších her současnosti, Fortnite, jsme psali v minulém vydání. Jde o hru od studia Epic Games, která hráčům nabízí battle royale režim zcela zdarma. Hře se daří – podle SuperData Research Fortnite během dubna vygeneroval 296 milionů dolarů. Ptáte se, jak free to play hra vydělává? Odpověď zní: Mikrotransakce! Už krátce po vydání bylo jasné, že se...
Mobilní hraní už nelze ignorovat
Mobilní hraní je oblastí, která je často přehlížena, přestože obrat tohoto segmentu neustále raketově roste. Na mobilních zařízeních (telefonech, tabletech) se hraje čím dál více a častěji. A kdo hraje na mobilech? Tento typ hraní je oblíbenější mezi ženami a jeho popularita roste více mezi staršími hráči než mezi teenagery. Za obrovskou popularitou mobilního hraní je zejména rozšíření...
Český trh esportů bude mít do roku 2019 hodnotu 4,5 milionu dolarů
Podle nejnovějšího průzkumu společností PayPal a SuperData dosáhnou příjmy z elektronických sportů v Evropě v roce 2018 objemu 325 milionů dolarů. Do příštího roku bude v České republice sledovat elektronické sporty téměř 600 000 unikátních diváků, což je o něco více než v Maďarsku a což představuje přibližně polovinu počtu diváků v Polsku, ale blíží se hodnotám v Dánsku a Finsku. V roce 2019 se v České republice očekává růst publika...
Průzkum: Jak se u nás hraje
Česká republika patří k herním velmocím. Co se týče hraní počítačových her, umístila se mezi státy EU na sedmé příčce. Podle ČSÚ se 20 % Čechů ve volném čase věnuje hraní her. Na celoevropské úrovni se nejvíce hraje v Dánsku, nejméně ve Slovinsku.
Login
Loading...
Sign Up

New membership are not allowed.

Loading...