Kdo jsou čeští fanoušci elektronických sportů?
- Průzkum
- 14. 1. 2020
Při průměrném ročním růstu 6,8 % by měl trh do roku 2023 vystoupat až na 11,1 milionu zařízení.
- Průzkum
- 21. 10. 2019
Celkem 66 % uživatelů zajímá rozšířená realita v oblasti gamingu. Mezi nimi je i 35 % těch, kteří jinak hry nehrají. Pro téměř 50 % respondentů by bylo zajímavé zapojení virtuální objektů do reálného světa. Objekty by zůstaly tam, kde je při hře „umístili“. Až 43 % uživatelů láká využití rozšířené reality ve sportu. Tyto závěry přinesl Ericsson ConsumerLab Report.
- Průzkum
- 16. 9. 2019
Podle prognózy společnosti IDC v letošním roce celosvětový trh s herními počítači, notebooky a monitory meziročně vzroste o 8,2 % na 42,1 milionu zařízení.
- Průzkum
- 26. 4. 2019
Zajímavé zjištění přinesl rozsáhlý průzkum portálu Ars Technica. Součástí průzkumu digitální distribuce na Steamu bylo také zjištění, že až 37 % všech her zakoupených přes platformu Steam zůstane ležet ladem a nikdo je nehraje. Výsledky vycházejí ze sledování 172 milionů účtů SteamCommunity ID více než dva měsíce. Steam je v současné době nejrozšířenější a nejoblíbenější platforma určená pro digitální...
- Průzkum
- 14. 12. 2018
Předních 25 veřejných herních společností v prvním pololetí roku 2018 vydělalo dohromady 50 miliard dolarů. Jde o meziroční nárůst ve výši dvanáct procent, přesto jde o nejnižší růst od roku 2014. Výsledky zveřejnila jako součást průzkumu Global Play Market Report analytická společnost Newzoo. V prvním pololetí 2018 dominovala desítka top společností, které v průměru rostly v obratu o 16 procent. První pětice...
- Průzkum
- 13. 12. 2018
Podle výhledů Newzoo v roce 2021 dopomůže rozmach esportu celému gamingu. Právě gaming (oblast, kam spadá vše, co souvisí s hraním) má brzy nabobtnat do takových rozměrů, že se stane významnější a výdělečnější oblastí, než jakou vytváří tradiční profesionální sport. Projděte si trendy, které by mohly v průběhu následujících tří let formovat jeden z nejrychleji rostoucích IT segmentů. Všechna hlavní...
- Průzkum
- 13. 9. 2018
Počítačové hry představují v globálním ročním objemu plateb prostřednictvím služby PayPal částku 12 miliard dolarů, oproti roku 2017 tak zaznamenaly nárůst o více než 23 %. Ženy v globálním měřítku tvoří 47 % všech online hráčů, v České republice je jich 33 %. Celých 47 % Čechů dává přednost nákupu digitálních verzí her proto, že nemusejí opouštět pohodlí domova, pro 46 % je důvodem k nákupu...
- Průzkum
- 13. 7. 2018
Profesionální herní scéna se nesoustředí jen na počítačové hraní. Na vzestupu je i profesionální konzolové hraní. O oblibě svědčí také vzrůstající obliba konzolových her mezi diváky nebo hodnota prize poolu v konzolovém esportu, která v dubnu dosáhla 2,5 milionů dolarů, což je dvojnásobek hodnoty výher za celé první čtvrtletí roku 2017. Za první čtyři měsíce roku 2018 dosáhl na...
- Průzkum
- 13. 6. 2018
O jedné z neoblíbenějších her současnosti, Fortnite, jsme psali v minulém vydání. Jde o hru od studia Epic Games, která hráčům nabízí battle royale režim zcela zdarma. Hře se daří – podle SuperData Research Fortnite během dubna vygeneroval 296 milionů dolarů. Ptáte se, jak free to play hra vydělává? Odpověď zní: Mikrotransakce! Už krátce po vydání bylo jasné, že se...
- Průzkum
- 13. 6. 2018
Mobilní hraní je oblastí, která je často přehlížena, přestože obrat tohoto segmentu neustále raketově roste. Na mobilních zařízeních (telefonech, tabletech) se hraje čím dál více a častěji. A kdo hraje na mobilech? Tento typ hraní je oblíbenější mezi ženami a jeho popularita roste více mezi staršími hráči než mezi teenagery. Za obrovskou popularitou mobilního hraní je zejména rozšíření...
- Průzkum
- 13. 5. 2018
Podle nejnovějšího průzkumu společností PayPal a SuperData dosáhnou příjmy z elektronických sportů v Evropě v roce 2018 objemu 325 milionů dolarů. Do příštího roku bude v České republice sledovat elektronické sporty téměř 600 000 unikátních diváků, což je o něco více než v Maďarsku a což představuje přibližně polovinu počtu diváků v Polsku, ale blíží se hodnotám v Dánsku a Finsku. V roce 2019 se v České republice očekává růst publika...
- Průzkum
- 12. 4. 2018