Stadia nenaplnila očekávání Googlu, čeká ji konec v propadlišti dějin?

  • Gaming Ready
  • Novinky
  • Stadia nenaplnila očekávání Googlu, čeká ji konec v propadlišti dějin?

Stadia nenaplnila očekávání Googlu, čeká ji konec v propadlišti dějin?

Streamování her nejde ani Googlu tak, jak by očekával.

Špatná zpráva pro všechny uživatele služby Stadia: Nová zpráva tvrdí, že se Google snaží zachránit svou streamovací službu Stadia tím, že se odklání od videoher a snaží se uzavřít dohody se společnostmi, jako je Peleton, aby vytvořily hratelné zážitky a online ukázky.

Zpráva na Business Insider vykresluje nepříliš šťastný konec služby Stadia. Služba byla zřejmě v rámci Googlu „degradována“ a šéf Stadie Phil Harrison nyní podléhá viceprezidentovi Googlu pro předplatitelské služby, místo aby byl přímo podřízen šéfovi hardwaru Googlu Ricku Osterlohovi. Podle zprávy to zasvěcení lidé označují za degradaci celé služby Stadia v důsledku neuspokojivých prodejů a výkonů, které zdaleka nedosahují očekávání společnosti Google.

Zdá se, že plánem v Googlu je zaměřit se na lukrativní dohody s jinými společnostmi, pro které bude vytvářet a podporovat zážitky. A kupodivu lidé již některé z těchto „dohod“ viděli, přičemž nedávná hra Peleton byla poháněna službou Google Stream, což je údajně nový název pro technologii Google Stadia.

Google Stadia mezitím na zprávu reagovala a na Twitteru zveřejnila vlákno, v němž vysvětluje, že tým Stadia „opravdu tvrdě pracuje na skvělé budoucnosti“ streamovací služby. Jako důkaz, že ještě zdaleka není konec, poukázal na 100 her přidaných do služby v roce 2021 a také na 50 her nabízených předplatitelům Pro. Neurčitě také slíbila, že brzy přijdou další funkce, ale neupřesnila, co a kdy můžeme očekávat.

I když je nepravděpodobné, že by Google v blízké budoucnosti službu Stadia ukončil, je stále zřejmější, že se mu sázka na hry nevyplatila tak, jak doufal.

V průběhu posledních dvou let čelila Stadia několika soudním sporům, bez většího varování se rozhodla uzavřít své hlavní vývojářské studio, narazila na problémy s nezávislými vývojáři a společnost opustili klíčoví lidé. Loni se také ukázalo, že poté, co Stadia utratila desítky milionů dolarů na zajištění portů velkých AAA her, jako je Red Dead Redemption II, nedosáhla tím zrovna „statisíců“ nových předplatitelů a uživatelů.

Přeměna služby Stadia na komerčněji zaměřený produkt je pravděpodobně chytrý nápad a způsob, jak zachránit všechny technologie a zdroje vložené do této služby.

Zdroj: Kotaku

Login
Loading...
Sign Up

New membership are not allowed.

Loading...