Herní průmysl se spojuje a bude pomáhat při šíření zpráv Světové zdravotnické organizace o COVID-19
Globální herní průmysl nabádá hráče, aby dodržovali zdravotní a bezpečnostní opatření týkající se COVID-19 a pomáhá zprostředkovat informace a sociální kontakty. Startuje kampaň #PlayApartTogether.
Zástupci globálních herních značek se dohodli, že pomohou se šířením nejdůležitějších zpráv Světové zdravotnické organizace o COVID-19 s cílem pomoci zpomalit pandemii tohoto onemocnění. Za účelem šíření těchto zpráv 18 předních firem v oblasti interaktivní zábavy spustilo iniciativu #PlayApartTogether s cílem doporučit širokému spektru zákazníků dodržovat zdravotní doporučení Světové zdravotnické organizace, jako jsou dodržování bezpečné vzdálenosti, hygiena rukou, nošení roušek a dalších preventivních opatření v boji proti COVID-19.
Kampaň #PlayApartTogether prostřednictvím různých akcí, exkluzivních nabídek a odměn v nejoblíbenějších hrách učí hráče dodržovat hygienické a zdravotní návyky, které jim pomohou ochránit své vlastní zdraví, zdraví svých rodin a potažmo celé společnosti. Informováním o bezpečnostních opatřeních proti nákaze COVID-19 přímo ve hrách tak herní průmysl říká celému světu: „Ať jste kdekoli a hrajete jakoukoli hru, vždy můžete pomoci.“
Do programu se zapojily následující firmy a vydavatelé her:
- Activision Blizzard
- Kabam
- Snap Games
- Amazon Appstore
- Maysalward
- Twitch
- Big Fish Games
- Playtika
- Unity
- Dirtybit
- Pocket Gems
- Wooga
- Glu Mobile
- Riot Games
- YouTube Gaming
- Jam City
- SciPlay
- Zynga
Sledujte hashtag #PlayApartTogether na sociálních sítích, pod kterým najdete nejnovější informace a aktuality.
Zdroj: businesswire.com, ČTK
- Nezařazené
- 31. 3. 2020